*Jag undrar varför?*

Sitter just nu & funderar över en sak. Jag kommer ihåg för flera månader sen vad som hände. Det jag inte fattar är varför alla andra förnekar detta? Jag menar, dom var jue där & såg det jag såg. Var med om nästan samma sak& endå? Nu kanske inte ni fattar vad jag pratar om, men det är igentligen inte meningen. Låt oss säga att jag bara skriver mina tankar kring en sak. Vi säger bara att jag skriver en sak som i ungefär en bok. Fast med verkliga händelser & verkliga saker. Nåja, vad ska jag säga? Jag vet vad jag såg, jag vet vad jag kände.. Men ibland undrar jag vad mer som kommer att hända..? Om jag bara visste varför det blev som det blev. En gång i tiden kände jag mig väldigt lycklig eller? Det kändes som om att du skulle komma tillbaka. Men sen försvann du utan att säga hejdå..? eller var det ett farväll den gången? Det  kanske det var, men jag vet inte riktigt det var så länge sen. Nått som jag fortfarande tänker på idag. Du kommer nog aldrig riktigt fatta/veta hur mycket jag saknar dig. Men jag hoppas & önskar att vi nån dag träffas igen.. !



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet vad det handlar om.. <3

2010-01-05 @ 11:14:35
URL: http://rutiigstrumpa.blogg.se/
Postat av: ajka

ja det gör du..<3

2010-01-05 @ 11:30:58
URL: http://ajkaredzic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0