Kifle! 8D

Mamma bakar just nu kifle. Det är nått sorts hemmbakat bröd som jag ÄLSKAR ;) Dom brukar snabbt ta slut då dom är så små:P Men aja. Just nu så lyssnar jag på musik & har fotat nyss ;D Fotade fåglarna :) Igen, och så ska jag hitta på nya saker jag kan göra som jag sen kan fota (a) Jag är lite hemlighetsfull ;) nej, men det finns en sak som jag exprimenterat idag & fotat & ni kommer fatta vad jag menar när jag visar er bilderna nångång idag kanske. Elr om det blir imorgon.. vi får se helt enkelt! För övrigt så har det varit en lugn/tråkig dag. Och vrf ska det nästan alltid vara dåligt väder?-.- Aja, jag hoppas ni andra har det bra! :)



Puss



Och såhär ser Kifler ut :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, mummmmaa! :D<3

2010-01-04 @ 15:46:09
URL: http://rutiigstrumpa.blogg.se/
Postat av: ajka

hihi jaaa :D <3

2010-01-04 @ 15:47:20
URL: http://ajkaredzic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0