Seriöst!?

Jag får famp på bilddagoken -.- Står att sidan innehåller några fel ni vet där nere. Och sen så går det så segt. Och så måste jag stänga ner det hela tiden pga annars så står det där & laddar utan att ladda? ;S Aja svårt & förklara men -.- Jag hoppas detta fixar sig. Suck första bekymmret år 2010. Vet ni? Det snöar nu (L) Och jag kom på en sak. Det första jag åt 2010 var ett äpple (a) Här får ni en bild på äpplet. Och ja jag fotade det i vatten som ni ser innan jag åt det pga att det är kul & jag hade lust att fota nått som jag själv kom på skulle passa (kreativitet)x)





Puss





Kommentarer
Postat av: Anonym

snacka om snygg bild! ;o

kommentera gäärna min blogg också ^^

jag skaffade en ny idag så jag har inte skrivit så mkt ;)<3

2010-01-02 @ 13:23:35
URL: http://rutiigstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0