18/7 - 10 [Promenader,Liam,foto & annat i Skövde]



Hejsan svejsan! Idag så vaknade jag vid 8 & väntade på att dom andra skulle vakna. Dom första som kom var Liam,Emina & Mario & sen kom Majida & Emir. Då åt vi frukost & pratade om allt möjligt. Efter det skulle vi åka upp till berg här i Skövde. Det heter Billinge. Och jag fotade jätte mycket. Liam hade också riktigt skoj & vi andra med. Emir klättrade ner för ett stup & stog på en jätte stor sten. Majida trodde att stenen rörde sig. Sen så fortsatte vi enda tillbaka till parkeringen & därefter så åkte vi hem. Och vi grillade & åt sen efterätt. Det var en jätte god äppelpaj. Så det är ganska kul här :]

Trotts att det är ganska kallt ute just nu. Och så har jag riktigt ont i halsen så det är ganska jobbigt & svälja. Men det går nog över någongång. Hoppas ni andra har det bra !

Liam & jag hade iallafall jätte skoj idag. Jag & han hittade ett litet ställe som vi gömde oss på. Sen sprang vi runt & jagade varandra. Han är en underbar brorson.

Emina & Mario är cooooooolingarna nummer 1, hehe x'd

Emir retas hela tiden men han är schysst & glad (y)

Majida är snäll & en som lyssnar. ^^


FOTOGRAFERING IS THE THING!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0