19/7 - 10 [Borta bra men hemma bäst!]


 
Halloj! Sitter just nu i soffan hos Emina & Mario här i Vetlanda. Vi åkte hem idag efter frukosten. Vi sa hejdå till Emir & Majida i Skövde & åkte hem. Påvägen stannade vi i Jönköping & kollade lite på affärer. Fanns inte så mycket intressanta saker där. Hittade iallafall ingenting. Efter det så var vi äntligen hemma & då sprang jag snabbt in till mamma & pappa & gjorde mig i ordning & sen sprang jag ut igen för att hänga med Mario & dom :] Vi gick en jätte lång promenad ute i skogen. Och jag försöker få ut en sån där speta i min fot. Men det går inte bra. Det gör skit ont :/ Men nu ska vi snart äta, och det är Emina som lagat maten. Hoppas ni har en fortsatt trevlig kväll (y)

Never ever give up.. !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0