24/7 - 10 [Camping]



Hej! Igår så campade vi ute på en ö mitt ute i ingenstans. Och vi grillade,fiskade & pratade om massa saker. Det var rätt roligt & jag fiskade jue också lite & fick 4 små fiskar (Y) Vilket är ganska roooligt :] Och sen så grillade vi korv men för mig gick det åt skogen så jag fick en korv av Nermina ^^ Och det var jätte snällt. Sen grillade vi även marshmallows & det var det godaste. Och så pratade jag lite spökhistorier men då blev några rädda (det var märkt) så det slutade med att alla hade ångest & jag vet inte vad så vi pratade snabbt om något annat. Men jag älskar spökhistorier & att berätta dom i mörker ;) Och inte minst mitt ute ingenstans. Natten var iaf lång & det var hemskt att sova i tälten. För dagen därpå hade jag ont i ryggen & huvudet x'd Men sånt är livet! Och Nermina & Micke hade en liten hund som heter Mini. Och hon var jätte söt & liten jämfört med Rasmus. Iallafall så åkte vi båt sen tbx & när vi kom hem så åt vi pizza hos Mario & Emina. Och nu är jag hemma & ska snart duscha.








Kommentarer
Postat av: Emina

hon heter Nermina hihihih och det var jag som var rädd för mörkret hihihih... kram mina

2010-07-25 @ 13:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0