28/7 - 10 [Grillning idag]



Hej! Hade tänkt skriva om vad jag gjort idag. Först när jag ätit frukost så diskade jag & sen så satt jag & tittade på TV & tränade.. Sen vid halv 2 tiden så cycklade jag till Kolonilotten. Där var mamma & klippte gräset. Jag fotade lite & sen så gick jag en runda. Efter det så kom pappa & då skulle vi grilla. Mammas kompis Aliya kom också & då pratade vi lite om allt möjligt. Och när maten var klar så åt vi & sen så cycklade jag hem. När jag sen kom hem så har jag mest tagit det lugnt & lyssnat på musik. Dagen har gått väldigt snabbt. Och juste på fredag så ska jag åka till Stockholm! :] Kommer bli kul & se Anelis & alla igen (Y)

lite gammla bilder








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0