30/7 - 10 [1 dagen i STOCKHOLM!]


Hej! Första dagen i Stockholm har varit jätte rolig. När vi först kom hit så fotade jag & sen gick jag,Mario,Emina & Liam en promenad. Vi fikade lite & sen så väntade vi på att Anelis skulle komma från jobbet. När han väl kom ut & vi hade hälsat, så gick vi hem. Och huset här som vi är i nu är jätte stort & fint & Liam har råkat ramla & slå sig mycket idag :/ Stackarn.. Och sen så har vi även ätit en god middag & en god äppelpaj som efterrätt. Dock var den lite bränd vilket gjorde alla kräsna.. Jag därimot älskade pajen :] Det var tur att den blev som den blev. För jag kände knappt smaken av äpplet.. Hatar nämligen när det är äpplen i pajen.. Men det var gott med lite vaniljgrädde. Imorgon vet jag inte vad vi ska göra. Men jag hoppas att vi gör nåt skojigt iallafall! Men nu ska jag till dom andra & umgås. Ha det bra! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0