3/7 - 10 [En varm dag]



Idag så har jag varit med Emina,Mario & Liam. Först så åkte vi till stranden (Östanå) och badade lite & solade, vi åt också glass. Den smälte riktigt snabbt x'd Och efter det så gick jag hem & duschade & åt ett äpple & gick därefter tillbaka till dom. För vi skulle nämligen cyckla en runda ut i skogen. Och det var riktigt roligt. Även fast det var riktigt varmt så var det jue skoj. Och nu är vi hemma hos dom & Liam leker med hans leksaker. Och snart ska vi nog äta tror jag. Men bäst att jag går & dricker vatten så att jag inte svimmar. Btw så spelar Paraguay & Spanien. Dom ligger på 0 - 0. Och idag spelade även Tyskland mot Argentina. Argentina förlorade med 3 - 0.

Men nu ska jag dra & dricka vatten & umgås. Hejdå !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0