11/6 - 10 [SKOLAVSLUTNING - hejdå 8.an!]



Hej på er ;) Idag var det som sagt skolavslutning. Jag vaknade vid 6 & åt frukost. Sen så borstade jag tänderna & gjorde i ordning mig x'd Efter det så satt jag & lyssnade på musik & tänkte på alal stunder vi haft i våran klass :] Sen så vid 8 så hämtade jag natta vid busshållplatsen & då skyndade vi oss till skolan. Natta sminkade mig lite också x'd hehe! Och sen så gick alla till Withala-salen & då sjöng några & vi alla andra & så delades det ut priser & sånna där saker. Det var ganska så segt & långtråkigt ;o Efter det så gick alla till sina klassrum. Vi åt glass & sen fick vi våra betyg för 8.an :] Såhär ser det ut på mitt papper:

Bild : G
Biologi: VG
Engelska: VG
Fysik: G
Geografi: VG
Hemkunskap: G
Historia: G
Idrott: G
Kemi: G
Matematik: G (JAAAAAAAAAAA! ;'])
Spanska: VG
Religion:VG
Samhällskunskap: G
Slöjd: G
Svenska: VG



Jag har 6 VG & jag är jätte nöjd! :] För förra terminen så hade jag bara 1 VG & IG i matte så jag har förbättrar mig mycket det året! :) Och allt pga att jag pluggat. Så som man säger: Pluggar du & kämpar så får du alltid något bra av det (Y)

Nu i sommar ska jag hitta på ganska mycket saker. Hoppas bara att vädret blir fint! ^^ Vi har 71 dagars sommarlov! Vi börjar den 23 augusti..


bilder fotade nu i början av sommaren..

























Kommentarer
Postat av: emina

fina bilder... a najljepse su te na Liama

2010-06-13 @ 20:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0