23/6 - 10 [IDAG FYLLER JAG 15! ♥]



Hej hej! :] Idag så fyller jag 15 år och det är riktigt roligt. Nu har jag precis vaknat & alla andra sover fortfarande (a) Men jag är en morgonmänniska & har alltid varit. Iaf så hade jag en konstig dröm om att jag var i skolan & helt plötsligt så skulle Idoljuryn komma & vi skulle sjunga? x'd Vilket blev resultatet til att när jag vaknade så visste jag inte ens att jag fyllde år efter ungefär 10 sek x'] haha! Så kan det vara också.

Men det här är jag iaf:

Jag heter som ni kanske vet Ajka Redzic & är 15 år (y), jag är född i Skövde den 23 juni 1995, mitt sjärntecken är kräfta. Jag älskar att fotografera & har en Nikon D3000 som jag fick den 24 december 2009. Jag har också 6 stycken fåglar som jag älskar mest av allt & mina vänner & familjen förstås! Jag är ganska blyg ibland iaf när jag träffar nya människor, men det går över efter ett tag när vi lärt känna varandra & jag känner mig trygg om att prata om någonting x'd Jag älskar färgerna: svart,vit & ljusblå. Men annars så gillar jag förstås alla färger (mest ljusa). Mitt favoritdjur är fågel,mitt favoritämne i skolan är tro det eller ej SO, och jag hatar allt som har med slöjd & göra :o Jag är inte den personen som pratar i klassen utan är mest tyst. Jag gillar också att sjunga & en utav mina drömmar har varit att få stå på en scen & sjunga men eftersom att jag är en sån här blyger så skulle jag aldrig kunna göra det endå O.O. Och jag gillar att drömma. Om allt faktiskt. Kan bara sätta mig ner & lysna på musik & poff så är jag borta i en helt annan värld med mina egna tankar & det x'd Det får mig att slappna av & glömma alla bekymmer. Men dock är det inte så roligt & komma tbx till verkligheten ibland när dagen inte varit så rolig. Men sånt är livet. Det som gör mig glad är att dagen inte är dålig & att det känns som om det hänt spännande & roliga saker. Jag hatar när inget går som det ska & jag inte mår bra. Det jag vill är att alla ska må bra & vara lyckliga i denna värld :3 Vad mer kan jag skriva? Jag gillar rosor. Jag är rädd för att göra fel -.-, att få skäll,mörker,clowner & sånna där saker. Dom filmerna som jag tycker är intressanta är dom som handlar om skräck (vampyrer,häxor & det). För det är roligt att titta på x'd Och jag är en person som lätt blir sårad av nästan allting. Tar allting på kanske för stor allvar ibland? Och tror att allting kommer gå fel vissa dagar. Men oftast slutar det på ett posetivt sätt. Men jag gillar inte överaskningar utan vill veta allt direkt, är ganska tålmodig men endå nyfiken & om jag vill veta så kan jag vara envis som en åsna :] Har ibland väldigt dåligt självförtroende. Jag älskar även vatten, havet,att bada,naturen,djur,skog & att känna mig fri & avslappnad. Utan stress eller någoting.

























Kommentarer
Postat av: issa

GRATTIS ÄLSKLING ! ♥♥♥

Hoppas du får en bra dag & njut riktigt mke av solen nu ;)

Du är så sjukt fin människa ;o ! & grattis ännu en gång min stora tjej :) ♥

2010-06-23 @ 15:38:03
URL: http://iiissaanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0