26/6 - 10 [Dream a dream]



Godmorgon ;] Ni kommer väl ihåg det jag skrev igår om att om man lägger 7 blommor under sin huvudkudde så kommer man drömma om sin prins x'd Och jag vet faktiskt inte om jag gjorde det :o För vaknade vid 4 & kom inte ihåg någonting & sen somnade jag igen & då drömmde jag jätte mycket + om "han" O.O Så det betyder jue nästan att jag vet vem min drömprins är nu x'] roligt! Och det negativa i min dröm var att jag tappade tänder >.< Så jag blev rädd & letade efter Emina & Mario i min dröm x'd Och dom blev förvånade & undrade vad jag gjort & massa sånt. Konstrig dröm.

Nåja hoppas ni haft det trevligt ! ^^,

Lille Liam








Kommentarer
Postat av: issa

Naaw han äe så sööt ! <3

2010-06-26 @ 13:21:15
URL: http://iiissaanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0