12/3 - 10 [Åh, vilken seg dag-.-']



Just nu är jag förbannad som kanske inte så många vet varför men, kommer inte heller tala om det. Men jag tänker inte tillåta detta så enkelt är det. För hon har fel! Grymt fel när hon skriver så i dom där papprena. Men finns en ljuspunkt i et hela. Jag har VG i spanska & engelska :) Har höjt betygen i engelskan (y) Äntligen har man avklarat dom målen. Känner mig ganska stolt när det gäller engelskan. Såhär har det hittils varit i min termin:

(proven/uppsatserna jag gjort detta året)

Matte = G
So = VG-
So uppsats = G
No = G
Engelskan = VG+
Engelskan = VG+
spanska = vet inte
Slöjd = vet inte
Matte = inte gjort detta prov ennu/ska göra det på tisdag
So = inte gjort detta prov ennu/ska göra det på fredag
Hemkunskap = G
Svenska uppsats = VG-
Engelska uppsats = G





Kommentarer
Postat av: natta

Svar; awww , jag är glad att du bryr dig! <3

det är ganska bra nu :))



ASSÖT BILD PÅ ER! Asså jag ÄLSKAR bilder med dig och söta kico :D <3

2010-03-12 @ 16:54:50
URL: http://nnathalieppersson.blogg.se/
Postat av: M I Z Z I E S . Se - Ett måste att älska ♥

tjenis penis i lingonskogen!

hur mås det ;D ?

2010-03-12 @ 17:46:44
URL: http://Mizzies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0