19/3 - 10 [Vilken härlig fredag!]


 Hej :D Måste bara berätta hur min dag har varit. Först vaknade jag tidigt & åt frukost sen så pluggade jag lite på So:n & efter det lyssnade jag på musik. Sen gick jag till skolan & träffade på Natta & Erika. Vi gick ner ditt & hade massa skoj. Efter det hade vi idrott & då hade vi det dära BIP-testet. Jag sprang till 5.3 & det är mke bättre en vad jag sprang i 7.an för då orkade jag bara till 4.1 så jag är nöjd! Och efter det hade vi engelska & det gick bra. Sen skulle vi äta mat, men jag & natta tyckte inte den var speciellt god så vi sprang hem till mig & åt några mackor istället :] Efter det sprang vi till skolan & sen hade vi matte. Vi gjorde typ ingenting där & det var ganska tråkigt. Men jag pratade med Åsa om omprovet jag ska göra när jag kommer tbx sen efter påsklovet & att jag kan öva dom här veckorna. Och då ville jag göra det så nu är det bara att öva & kämpa på & klara det här sista (y) Och efter det hade visvenska & det var ganska segt. Vi övade till So provet dom sista minuterna. Sen så hade vi jue So prov & det gick snabbt O.o Trodde inte att jag skulle hinna men det gjorde jag. Så nu hoppas jag på tt bra betyg sen när vi kommer tbx :] Efter det så hade vi det lite stressigt. För natta & Erika skulle hinna med bussen. Och jag sprng efter dom. Men sen kom jag hem & pluggade lite på matten. Det är jue bäst & starta med pluggandet så att jag får ett bra betyg. Efter det ringde natta & vi pratade lite. Sen åt jag mat & diskade & efter det så gav jag mamma HK-pappret som hon skulle fylla i. Jag fick 3 poäng ^^, Och det är det högsta man kan få (y) Så nu ska jag bara diska 3 ggr till & sen göra det andra. Imorgon ska jag lga mat & på söndag ska jag tvätta. Pust, detta kommer en bli en händelserik helg jue x]

Nästa vecka så är det Prao & då ska jag praoa på Forngården (dagis) & jag hoppas det blir kul !


Puss





Kommentarer
Postat av: nathalie :)

fin :)

2010-03-19 @ 17:58:08
URL: http://nnathalieppersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0