24/3 - 10 [PRAO dag 3]



Redan den 3 dagen. Och jag måste säga att det bara flytter på som vanligt. Nu på eftermiddagrna är jag helt slut i huvudet att jag inte orkar någonting alls. Det är tok för mycket ljud på ett dagis x'd Men idag var det roligare. Träffade Liam på morgonen när Emina lämnade honom & han gick direkt & satte sig vid mig. Det var sött :3 Sen så lekte jag med han mke & så skulle jag passa en liten söt tjej. Men hon skrek för hon ville inte sitta vid bordet när vi skulle fika utan bara i mitt knä :/ men tillsut så löste det sig & vi åt lite päron. Sen gick vi ut & jag var med Liam hela tiden. Jag gungade honom & sen kom en annan litn grabb som ville att jag skulle hänga med men jag vaktade jue lille Liam så jag kunde inte det. Så han blev jätte ledsen & började gråta :( Efter det började dom bråka & sen kom dom andra fröknarna & sa till dom. Och vet ni? Jag har tagit hand om många idag :) Sen så kallar dom mig fröken eller nått annat knasigt som tex: ankan,kajsa,anja & sånt x'd Men vissa kan jue säga Ajka & det är jagglad för, hehe. Efter det så gick jag hem & åt lunch sen kom jag tbx & lekte med dom andra barnen. Ett tag så hade jag tråkigt & hade inget & göra. Men det förändrades när Liam kom nyvaken :) Men efter någon minut kom Emina & Mario & hämtade honom. Och då pratade jag med dom lite. Sen gick dom & då fortsatte dagen som vanligt. Och när jag kom hem så gick jag & pappa ut på en lång promenad. Självklart så fotade jag med ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0