8/3 - 10 [En jobbig måndag]



Den här veckan började med en riktigt jobbig måndag -.-' Känns som om jag varit stressad hela dagen. Först skulle man springa till tandläkaren & sen tbx till skolan & därefter springa iväg till idrotten (simmning) och då skulle vi simma så vi var tvugna att skynda oss & sen så blev jag helt trött & matt i kroppen efter simmningen så jag orkade ingenting & benen bara vek sig. Och så duschade jag snabbt & tog på mig kläderna. Natta & Issa stressade mig som bara den så jag nästan fick panik. Och så tappade en hår(vad det nu heter?O.o) så jag blev arg på det. Och så sprang vi till skolan för att vi skulle ha so & jag orkar ingenting! lää på den här eftermiddagen & måndagen -.-' Jag är glad att skoldagen är över pust. Och imorgon är det tisdag & på onsdag har vi studeidag gött :D


den här bilden representerar min röriga dag >.<




Kommentarer
Postat av: natta

vill inte tjata , men kommenetra min blogg lite oftare ? :) jag kommenetrar ju din varje inlägg :D jaja , älskar dendär bilden , skit cool och fin! :) <3

2010-03-08 @ 17:26:09
URL: http://nnathalieppersson.blogg.se/
Postat av: natta

Svar; tack <3 jag kan fota på mitt hår när det har tårkat , sen kan jag lägga in den ikväll eller imån :DD

2010-03-08 @ 17:32:38
URL: http://nnathalieppersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0