9/3 - 10 [Tisdags nytt]



Hej! ^^ Idag så var det en ganska lång & seg dag, men imorgon är vi lediga så jag passar på & njuter nu, haha! Nej, men imorgon ska jag ut & gå en lång runda & fota med familjen & sen plugga till spanska provet som vi har tills på torsdag. Och idag fick vi även reda på vårat HK-prov & jag fick G & bara 3-4 poäng från VG. Så är ganska nöjd, men nåja nästa gång ska jag göra bättre ifrån mig. Och innan så var jag & mamma ute & gick till affären & en massa annat :) Men nu lyssnar jag på musik. Ha en bra dag! (;





Kommentarer
Postat av: natta

skit fin och söt bild :))

måste bara säga att jag tyckte att du passa i orange :D <3

2010-03-09 @ 17:42:41
URL: http://nnathalieppersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0