2/5 - 10 [Härlig söndag]





Hejsan ;) Måste bara säga att den här söndagen är nog den bästa söndagen jag någonsin haft otroligt nog (Y) Hela helgen har varit trist & det har bara varit regnigt&molnigt väder så jag har inte varit på bra humör alls. Men idag kom solen fram som sagt & jag gick genast ut & fotade :) Sen gick mamma & jag ut i skogen & jag fotade massor (Y) Och då menar jag det verkligen. Helt sjukt underbart. Och sen så satt jag i solen & det var otroligt härligt för man blir så glad av värmen :] Och sen så fotade jag mer & så hände det ett par knasiga saker. Det kom 2 änder till mig helt plötsligt från ingenstans & det var jue roligt då jag fotade dom. Och så har massor med kråkor/skator & fåglar flugit nära mig ofta & jag har fått ganska bra bilder för en gång skull. Vilket inte händer ofta att jag får bra bilder på kråkor & det tro mig! Och sen när vill skulle hem & gick samma väg in i skogen så kom det en svart katt till mig :o Och det var underligt den kändes så bekant? Den kom till mig & var jätte söt & myste :') Så gullig. Fotade bilder på den också såklart. Sen så komvi hem precis & jag funderar på vad jag ska göra nu. Finns inget & göra ;/ Får helt enkelt lyssna på musik & sen duscha & efter det äta & sen plugga spanska..

Ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0