3/5 - 10 [En lång måndag]









Hej :) Kom nyss hem från skolan & måste bara säga att dagen har varit otroligt jobbig men galet sjuk & rolig också (Y) Först hade vi handledartid & det var segt som bara den. Sen hade vi svenska & skulle fortsätta skriva våran egna berättelse. Och jag skrev om mig själv & att jag var ute i någon annan värld, det skulle alla göra ungefär. Skriva om sig själva & en berättelse i någon värld typ x'd Dålig på att förklara men skit samma. Iaf så skrev jag om mig & en annan person (a) Och jag skrattade typ hela tiden. Så sjukt. Fattar faktiskt inte vad som flög i mig men skrev om ganska knasiga saker också ;) Och efter det så hade vi NO & vi fick reda på vårat prov. Jag var jätte nervös. Men vet ni vad jag fick? VG! :'D Helt sjukt glad blev jag. För första gången någonsin så fick jag VG på ett NO prov. WOHO! Och efter det så hade vi matte & då fick vi även reda på det provet. Jag fick G+ :') *happyface* Och efter det så hade vi lunch & det var jätte god mat idag & sen gick vi till Gina & efter det så gick vi ner ditt & hade sköj som vanligt x'] Och sen så hade vi idrott & då orienterade vi. Det var jobbigt för efter den lektionen när vi skulle ha So så var alla jätte trötta & jag somnade nästan ! -.-' Tur att vi har en fortsående So lärare iaf x'd Som fattar att så kan det vara när man har en lektion efter att ha haft idrott.

Och vet i en annan sak? Knappt 4-5 veckor kvar i skolan & så har vi sommarlov :) SJUKT UNDERBART!



Kommentarer
Postat av: issa

sv; tack, fast du är sötare din lilla galning ! (a' <3

2010-05-03 @ 19:07:52
URL: http://iiissaanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0