1 NOVEMBER 2010 - MÅL = 100 saker att göra..



1. Träffa "han" i mina drömmar
2. Sjunga inför publik
3. Få ett super bra & roligt jobb
4. Starta ett eget företag
5. Bli en fotograf
6. Dansa balett
7. Bo i ett hus
8. Tänka mer posetivt
9. Fota 1 miljon bilder
10. Åka till Thailand,Hawaii,New Zeland,Antarktis eller Rumänien.
11.
Bli nöjd med mig själv
12. Gå vid en strand vid månens sken
13. Campa någonstans långt ute i skogen i ett främmande land
14. Hoppa bungyjump
15. Vinna på lotto
16. Bli berömd i någonting
17. Fota djur i Afrika..
18.
Få VG-MVG i matte i slutbetyg
19. Få bra betyg i ALLA ämnen
20. Titta på världens läskigaste film
21. Sova i ett förfallet hus under natten
22. Bilda familj
23. Gifta mig med den jag älskar
24. Kämpa in i det sista.
25.
Bada med delfiner
26. Få bättre självfötroende
27. Våga mer


Mer saker jag kommer göra innan jag dör skriver jag upp när jag kommer på mer saker x'd Det är väldigt svårt att komma på saker som man vill ha som mål att klara & uppfylla under sitt liv. Men en så länge har jag kommit upp till 27 stycken..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0