16 NOVEMBER 2010 - Ungefär nästan hela dagen på gymnasiet !



 Hej! Har nyss kommit hem & så har jag hunnit äta mat & det. Dagen idag har varit ganska slapp men endå ganska långtråkig. Först hade vi matte & sen hade vi halva våran datalektion. Efter det åt vi mat & sen skulle vi till gymnasiet. Och jag hade valt att gå till Estet,Samhäll & Ekonomiprogrammet. För vi skulle få massor med info om dom programmen vi valt & så (att besöka). Kan ju säga som såhär att jag kände mig en aning ensam vid vissa stunder :o Inte en enda vän & någon man kan prata med i den där stora skolan (a) Nåja jag klarade mig iallafall. Var med Jenny på Estet så där hade jag ju någon & prata med ! :) Hanna hade valt några andra program & Natta var sjuk idag. Estet tyckte jag verkade ganska kul men endå rätt tråkigt.. Samhäll med inriktning Media tyckte jag verkade ganska intressant. Och sen det sista som var Ekonomiprogramet. Så tyckte jag att det verkade GRYMT kul! :o Så jag har beslutsångest. För jag vill gå på ekonomi för att det verkar något otroligt spännande program. Samhäll (media) för att jag skulle kunna få jobba med sånt som jag är intresserad av. Och sen så finns det en skola i Skövde (gymnasium) som heter Ljud & Bildskolan. Och det finns ett program: Estetisk Media där man kan inrikta sig lite mer åt fotografisk bild & det. Något som jag VERKLIGEN gillar! Så det står mellan 3 saker :/







Kommentarer
Postat av: e l i i i i n

åh, vilken sötis. :)



Svar; åh tack!

2010-11-20 @ 12:34:56
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0