28 NOVEMBER 2010 - Min FOTO Utveckling



December 2009 : Fick låna min brorsas systemkamera & fota & sen i julklapp så fick jag en egen. Kommer ihåg att jag fotade hela tiden. Var jätte glad. Mest fotade jag familjen,Rasmus & naturen..












Januari 2010 : Här fotade jag djur,natur ungefär hela tiden..






Februari 2010 : Här fotade jag lite allt möjligt !





Mars 2010 : Här fotade jag otroligt mycket. Blev nöjd med otroligt många bilder den här månaden :)








April 2010 : Här fotade jag också ganska mycket. Våren kom närmare & närmare.. Min brorson Liam var månadens modell kan man säga x'd







Fler månader kommer...
 BILDERNA HAR JAG FOTAT & DET ÄR 100% © på dom!



Kommentarer
Postat av: Clara D-N

Herregud vad fin bilder !

2010-11-28 @ 10:11:23
URL: http://pownie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0