30 NOVEMBER 2010 - Sista dagen i november är här !



Har precis ätit frukost & gjort mig i ordning. Drömt en utav dom mest rörigaste drömmarna någonsin. Kom ihåg lite detaljer här & där, inget mer. Men nu för tiden så kommer jag inte ihåg mina drömmar knappt. Kan bero på att när jag vaknare så kommer direkt skolan & betygen upp i mitt huvud? Haha! Nej men idag är det tisdag.. först har vi matte,data.. öhh sen har vi något mer tror jag.. och dom sista lektionerna så har vi idrott & SO (y) Vet ni? Jag älskar typ SO O.o Fråga mig inte men jag gör det. Och av någon anledning så innehöll min dröm om att jag typ fick MVG på betyget i Religon x'd Hahah ofta! Hade varit kul om det hänt på riktigt men nja.. I religon har jag fått ett MVG på läxprovet men jag vet inte vad jag fått på dom andra 2 sakerna. Men vi får väl se. Jag tror det kanske blir såhär: VG & G.. Isånafall kommer det se ut såhär: MVG,VG,G ! Fast det är vad jag tror. ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0