1 OKTOBER 2010 - Sommaren 2010 DEL 1



God kväll på er ! Kom nyss hem från att jag varit ute med hunden Rasmus. Mamma hängde också med så då pratade vi lite om saker. Och det var mörkt ute & inte minst lite kallt ^^ Vilket jag älskar speciellt på hösten! Låter lite konstig när jag säger att jag älskar hösten,att man ska ha på sig vinterjacka,vantar,halsduk & mössa? Hm men sån är jag helt enkelt! ;) Dock är det lite konstigt. Är liksom född den 23 juni (midsommar) så jag borde jue älska sommaren? Fast visst sommar är härligt. Men höst är så mysigt & läskigt ! :]

Hehe! Nej men iallafall så tänkte jag ta & lägga upp sommarbilderna som jag inte visat så att det är klart & att jag kan sen kan börja med höst-temat!  Detta är 1 delen av sommarbilderna..







































Det är nog bara ren fantasi & en önskning..




































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0