11 OKTOBER 2010 - Jag & Hanna sprang en runda



Hej på er ! :) Dagen har varit bra. Inte hänt så jätte mycket i skolan förutom att det flöt på som vanligt & jag var nog lite trött idag... Men så kan det vara ibland. I allafall så sprang jag & Hanna en runda idag. Och vi tänker göra det varje dag (nästan) för att få bättre kondition & klara mer på BIP testet som vi har i skolan ^^ Och idag när vi sprang så klarade jag mer en vad jag trodde, tack vare att vi peppade varandra & gjorde mål hela tiden. Och jao jag känner mig ganska glad också. Och jo har pluggat nu också. Och åt mat innan också. Imorgon har vi en sovmorgon så då tänker jag sova lite längre (a) Men men ska göra annat, ha det bra! ;)































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0