25 OKTOBER 2010 - PUH vilken dag!



Hej på er ! Dagen har varit rätt okej. Var lite trött & hungrig sen på slutet. Men så kan det vara på måndagar. Just nu har jag tränat & ska plugga lite & sen äta & efter det plugga igen & sen sova x'd Som alltid det vill säga. Och vi har musik prov på onsdag,spanska prov på fredag & så so uppsatsen har vi tills på fredag att skriva klart. Jag ska bara renskriva allt,göra en framsida & sen innehåll. Och det kommer jag nog fixa. Idag hade vi teknik & skulle löda på kretskort & det gick INTE bra. Jag är verkligen inte pillig & det jobbigaste är att jag darrar jätte mycket i handen när jag ska göra sånna saker. INTE KUL! Men nåja får kämpa på iallafall. Och imorgon har vi idrott. Och idag fick jag reda på att vi fått någon idrotts läxa tills imorgon av läraren? O.o Och jag ba: va? illa -.-' Och så fick jag reda på det sista lektionen, när det redan var försent att fixa det. SUCK! Men ska prata med Maria om det (läraren). Och säga att jag inte varit här(när den lektionen var). Men just nu orkar jag inte skriva mer. Men hejdå ! ^^





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0