6 OKTOBER 2010 - Jobbig dag..



God kväll! Dagen idag har varit jobbig. Och det känns nästan som jag inte hunnit göra någon ting,varit stressad,glad? & ledsen också & lite förvirrad & undrat varför jag drömmde en sån sjuk dröm inatt O.o Iallafall så mådde jag INTE bra på No lektionen.. Fy sjutton vad jag kände mig dålig där. Nästa gång blir det att plugga MYCKET mer på ett Fysik prov. Men det bästa är att vi börjat med Biologi & det är kul. Och jag har redan börjat med att plugga på dom sakerna vi skrev om idag (a) Och så har jag pluggat till matte provet som är tills imorgon. Önska mig lycka till.. Tänker göra mitt bästa. Har en dröm om att få VG på det här provet. Men vi får se hur det blir med det..

Och så har jag övat på spanskan,gjort en bokreccenssion & tränat & ätit & städat/packat ihop saker i mitt rum. Och jao snart är klockan även 7..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0