19 SEPTEMBER 2010 - Helt okej helg



Hej på er :) Helgen har varit ganska bra. Varit hos Mario,Emina & Liam & spelat PlayStation 3 & fått en massa träningsvärk i hela kroppen så är helt död nu.. x'd Och så fyllde Hata (eminas mamma) år igår så då gick vi ditt hos henne & hade roligt. Vädret har varit ganska regnigt,molnigt & blåsigt men jag tycker det är mysigt när det är höööst! :] Och imorgon är det måndag & då ska jag praoa på Bäckseda. Hos 4:orna hehe! Hoppas det blir kul :o Men men vi får se. Och inatt hade jag världens sämsta dröm också! :( Drömmde om en sorgsen sak om att jag aldrig skulle träffa en person & sen helt plötsligt är jag arg & det är mörkt i något landskap som jag är i & jag tänker hoppa ner från en balkong O.o Och när jag hoppar så landar jag på båda fötterna & otroligt nog skadade jag mig inte. Och sen så är jag ute på en äng & kramar världens sötaste häst som i drömmen hette Snippe! :']

Haha mina drömmar är så konstiga !










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0