24 SEPTEMBER 2010 - Sista dagen & äntligen helg (Y)



Hej ! Det har varit en riktigt roolig dag ;) Och jag hade verkligen jätte kul på Bäckseda skola som vanligt där jag praoade hos 4:orna. Dock så var det även sista dagen idag & det är lite tråkigt :( Trivdes super bra! Den här veckan har flugit fram känns det som. Glömmer aldrig dom snälla barnen & inte heller min handeldare Jenny & alla andra lärare & såklart mina gammla lärare från 5-6:an ! :] Och som sagt så ska jag praoa på Njudungsgymnasiet nästa vecka & har en känsla av att dagarna kommer gå riktigt långsamt, då jag slutar lite senare en vad vi gör nu i 9.an .. Suck x'd Nåja jag överlever.. Och så måste jag även plugga matte & inte minst spanska kom jag på nu ! :o Ibland är det jobbigt att vara på prao. Iallafall om man har prov & läxor direkt sen när man kommer tillbaka O.o

Men nu ska jag vila.. Har precis tränat & gått & handlat med mamma så tänker passa på nu när det är helg & det x]


Här får ni en bildbomb! :)


































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0