10 APRIL 2011 - Slutet på en härlig & varm helg..



Kan någon vara snäll & säga vart sjutton den här helgen tog vägen ? ;o Det kändes som att jag bara kom hem från skolan & wooops, är söndagen här & skola imorgon. Haha. Men det har gått riktigt fort. Jag är glad ändå, för att jag varit med om rätt sjuka saker i helgen. När jag & mamma + Selma gick en promenad på 4 timmar fotade jag en hel del bilder på blommor & fåglar&Selma. Mitt foto intresse(sug) har kommit tillbaka nu, tack vare det fina vädret (Y)

I helgen har jag även pluggat NO,spanska,gjort färdigt SO uppsatsen,tittat på Vampire Diaries & njutit.. Vad mer kan man göra?

För övrigt är det bara 40 skoldagar kvar NU! ;) Påsklov om 1 vecka, vilket känns bra.


Svar till anonym (Sofie^^) : Jag tycker att grejen med potato gun skulle vara sjuk, men funka ändå kanske ? ^^, Vi kan ju som sagt testa,hihi.

FOTO : Mamma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0