16 APRIL 2011 - Åh, vad underbart!



Känner mig rätt glad nu, eller ja mycket ;) För att det är underbart att vi har påsklov & att jag slipper gå till skolan varje dag & känna press & stress hela tiden. Måste lugna mig lite & bara koppla av, plugga & känna att jag kan göra det, när jag precis vill (Y)

På tal om plugg, igår blev jag färdig med svenska uppsatsen ! Har bara kvar att : fixa papprena i häftet (fixar jag när skolan börjar), sedan att färglägga med svart tuschpenna om jag känner för det. Har även gjort min matte läxa som ska vara inlämnad om typ 1,5 vecka, hehe. Gjorde den i morse, tyckte liksom att det var bättre att göra den så jag slipper tänka på den senare. Visst är jag smart ? Så nu har jag : matte = plugga till nationella, plugga till NO provet, göra en uppgift till bilden + lite spanska för ett prov vi har i maj, typ ?

Och nej det är inte så jobbigt att plugga på lov :) I alla fall inte om man heter Ajka Redzic & kan ha riktigt tråkigt ibland..

Ne, men nu ska jag plugga till NO provet. Tänkte börja med att läsa igenom det vi ska kunna, sedan skriva ner allt & så kan man bara plugga på det pappret. Wooohooo ! När jag är på topp humör så älskar jag att plugga & göra saker. Pepp,pepp !!!!

Idag har jag också gjort hushållsysslor för de som undrar x'd *ingen* HAHAHA! Satt in disk i diskmaskingen,gått ut med Selma,slängt sopor,dammsugit,torkat rent spisplattorna,tränat,ätit, ja massor. Fatta vad man hinner göra på en dag, om man går upp som jag klockan 05:20 ? Vissa tycker att jag är galsen som går upp så tidigt, men vaddå ? Jag är en morgonmänniska & tycker att det är kul att vakna tidigt. Den där känslan av tystnad & frihet :]

ÄR DU EN MORGON ELLER KVÄLLSMÄNNISKA ?


FOTO : JAG ©




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0