2 APRIl 2011 - Stressad & jobbig lördags förmiddag.



Just nu känner jag mig riktigt stressad. För mycket som händer runt omrking här hemma & sånt gillar jag inte. Antagligen pågrund av att det just gör mig väldigt frustrerad & det känns som att allt jag vill göra inte blir av.. Eller så är det något ivägen, vilket inte blir så bra i slutändan. Konstig början på ett inlägg..

Usch, vilken jobbig natt det varit :( Sov i soffan & varje gång jag vakade så var det benen,armarna som domnade bort. Drömmde även en jätte konstig dröm. Som handlade om allt mellan buss resor & människor som rymt från ett fängelse O.o

Och jao, jag har hunnit skriva rent svenskan, ska bara få det sista & sen renskriva dem också. Sedan blir det att fixa till det snyggt i ett häfte & jag är färdig ;) Intervjuade min brorsa Mario som kom igår. Vi skulle nämligen göra det i en utav våra engelska arbeten.. Gud, vad jobbigt & luddigt allting är. Känner att det här inlägget bara är massa konstigheter. Men, ni får stå ut, idag i alla fall, ahah!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0