29 APRIL 2011 - Days go fast..



Lyssnar just nu på musik & ska snart kolla på Vampire Diaries ;) Är ju typ värsta beroende av den serien, haha! Nej, men tycker om den för att jag ÄLSKAR vampyrer, & så innehåller den kärlek & spänning. Hur underbart är inte det ? På tal om skoldagen har den varit ganska okej. Först hade vi no prov (kemi) som gick okej ? Hoppas jag. Sedan klasstid & spanska & jag gick till Kjell för att prata om gymnasiet osv.. Var lite orolig över vissa saker & fundersam. Nu har jag lagt till 2 stycken program :) Det betyder att min ansökan ser ut såhär :

1. Samhäll - Media
2. Estet - Media
3. Ekonomi - Juridik
4. Estet - Bild & formgivning
5. Estet - Dans

Wooohoo eller något ? x'd De sista är mina reserver ifall att liksom. Och dom verkar till & med roligare än det andra. Fast mina första val är ändå framtids baserat. Och det handlar ju om att skriva & fota liksom. Angående tredje valet så var man tvungen att välja inriktning. Det stod mellan ekonomi & juridik :( Jag är inte så förtjust i pengar så det lutar mest åt jurdik hållet. Och då kan man bli advokat ? Haha, jösses vilka program jag valt egentligen. Fast det är okej, jag är nöjd.

Nu gäller det bara att kämpa det sista. Är rädd att jag ska sänka mig i vissa ämnen pga flera anledningar. Men vad ska man göra ? Det jag kan göra är att kämpa & göra det jag kan & sedan får det bli som det blir. Det viktigaste är att jag inte har IG i någonting & kommer in på ett program. Och för mig kvittar det egentligen vilken av programen jag blir intagen på, för alla prgram är mina favoriter. Fast min favorit är ändå samhäll - media..

Nej, jag ska klara mig igenom detta.. motgångar är jobbiga. Och den här svackan jag hamnat i måste jag lösa på ett sätt. Bara att försöka stå ut tills sommarlovet börjar. Sedan kan jag koppla av & njuta & ta STORA & FRISKA tag när gymnasiet börjar !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0