4 APRIL 2011 - Stand in the rain, Stand in the pain.. you won't drown.



Jisses vilken dag. För övrigt har lite tankar kommit & gått & sen kommit igen. Har funderat på att söka till idol. För nu får man göra det, dem har nämligen sänkt åldersgränsen (Y) Och mina vänner vill kanske också göra det. Vi tänkte göra det alla 4 tillsammans ! Tänk vad kul ? Vi 4, iväg mot idol addution. Fast å andra sidan, tänk vilken väntan & gud jag skulle dö av nervositet :(

Men jag vet inte.. man behöver sjunga bra. Och det vet jag inte om jag verkligen gör. Jag sjöng för Michaela,Ronja & Felicia idag, dock vet jag inte om de tyckte det var så bra. They said they did, but I don't believe it anyway. Vågar som sagt inte tro något posetivt. Eller kanske det vore bättre & skippa det här året, börja gå på sånglektioner & sedan söka nästa år?

Vad tror ni ? ^^
Btw, någon som funderat på att söka till idol, eller som redan gjort ?






Kommentarer
Postat av: keela

utan att tveka skulle jag ta den chansen :) så vad det nu är du har för dröm, TA CHANSEN :)

2011-04-04 @ 23:20:13
URL: http://keela.se
Postat av: Anonym

du ska nog vänta i ETT PAR år till!!!!

2011-04-05 @ 21:27:54
Postat av: ajka

svar till anonym : Okej ^^

2011-04-06 @ 18:56:01
URL: http://ajkaredzic.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0