8 APRIL 2011 - Vilken tuff dag.



Jag är glad att det äntligen är helg igen. Idag var det nationella prov i engelska. Vi hade först läsförståelse som gick rätt okej, sedan hörförståelse som gick åt skogen. Jag var så nervös & stressad att jag fick panik i slutet. Var tvungen att gissa på många, då allt gick snabbt & tiden till att tänka var inte så lång. Hoppas åtminstone på att jag blir godkänd. I alla fall fick jag reda på vad jag fick på muntliga nationella i engelska = VG! (Y)

Våran sista lektion som var ca 2 timmar efter lunchen var engelska, igen ;o Då satt vi & pratade om de personer vi intervjuade. Jag var nervös även här & trodde jag skulle få panik innan det var min tur. Vad sjutton är det med mig & den här paniken som kommer så ofta?

Vi slutade 30 min tidigare idag. När jag kom hem gjorde jag klart min so uppsats & nu ska jag ta & plugga till spanska läxan som vi har nästa vecka. Bättre att börja i god tid + har jag inget & göra. Vid 8 börjar Vampire Diaries !


FOTO: JAG ©




Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild på fågel! ><

sen har jag nästan en idé för hur man kan bygga den där saken som ska skjuta iväg ett suddigum två meter i tekniken, det kanske är en ganska sjuk idé men, om du söker på potato gun på youtube så ser du som en sak som skjuter iväg en potatis väldigt långt, om man gör så fast ganska mycket mindre ^^ hehe, :D

2011-04-09 @ 16:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0