27 FEBRUARI 2011 - Vad tyckte ni om melodifestivalen igår ?



Godmorgon ! Igår var det som sagt sista deltävlingen i melodifestivalen. Min favorit från förra melodifestivalen Linda Pritchard var med & tävlade. Dock gillade jag inte hennes nya låt alls :/ Den var inte direkt min stil. Men hon gjorde ändå ett bra framträdande (y) Linda Bengtzing ägde allt & alla. Hon var min favorit & jag fattar inte att det finns sånna som hon som kan få en svensk låt att bli helt bäst ! Hon & Nanne är dom bästa artisterna när det gäller att sjunga på svenska.

Och låten Dance Alone var bra tyckte jag + Better Or Worse som inte gick vidare. Seriöst?! Hon var ju jätte bra? För första gången någonsin så gillade jag en ballad & då åkte den ut ? Suck..

Sedan fanns det en hel del andra låtar som sög mer än någonsin. Nåja tur att en utav mina favoriter gått till final. Dock stör jag mig på dom som skriver elaka kommentarer om henne på youtube -.-' SLUTA & väx upp liksom. Det finns dom som gillar henne. Hur tror ni annars att hon gick vidare? Om ni inte gillar henne så fint! Men håll det inom er istället för att såra andra som gillar henne. Jösses...


Vad tyckte ni om melodifestivalen igår ? Gick rätt låt till final? Varför/varför inte?



HON ÄR SÅ BRA! Låten går på repeat (Y)




Kommentarer
Postat av: fanny :D

fyfan heller :D

haha nej men dom endå 2 låtarna jag tyckte var ''bra'' var run och the hunter,men dom åkte ut.ist kommer en fånig schlager låt vidare :__:

alla tkr väll olika och har olika smak 8) men nue,själv fattar jag inte hur svenskar röstar.

2011-02-27 @ 09:22:53
URL: http://fannyisretarded.blogg.se/
Postat av: Anonym

Behöver du nya solglasögon?

Jag tävlar ut ett par valfria solglasögon som du kan vinna från saltopeppar.se



Ta dig en titt!

http://photonerden.se/2011/february/utkast-feb-21-2011.html#comment



Ursäktar om du inte tycker om "reklam"

2011-02-27 @ 18:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0