28 FEBRUARI 2011 - Samma sak hela tiden.



En liten dikt eller text som jag bara skrev sådär snabbt.






Jag orkar inte tro mer.
Varför skulle det alltid bli det samma?
Alltid är det jag som sitter där ensam hemma.
Och tänker på dig
Hur många gånger har man inte blivit förälskad.
Och alltid blivit ensam kvar.
Aldrig någon som känt samma sak.
Aldrig någon som sagt dom 3 orden.
Aldrig,aldrig,aldrig

Vågar inte tro på det ni kallar kärlek.
För mig är det mörker,sorg & smärta.
Först känner man sig lycklig & sen bara smärta & tårar.
Aldrig,aldrig,aldrig
Har den lyckan kommit.


Det gör ont varje gång jag tittar på just dig.
Du får mig att le & må så bra.
Men samtidigt får du mig att gråta & må dåligt.
Aldrig,aldrig,aldrig
vågar jag tro på något mer.
För i slutändan blir det jag som får sitta med ett falskt leende.
Försöker glömma & gå vidare.

Men sanningen är den, att det sätter sina spår djupt.
Och det tar lång tid innan man kan andas lugnt igen.
Aldrig,aldrig vågar jag tro på något mer.
Aldrig vågar jag lita på kärleken.
Den bara förstör hela tiden.
Får en att må så dåligt.

Nej jag vågar aldrig,aldrig mer lita på det ni kallar kärlek.



Kommentarer
Postat av: erica

jaaa :D

2011-02-28 @ 18:24:12
URL: http://soeriica.blogg.se/
Postat av: Fie

Men nåååhh.. din hund är ju lika söt som min :)

2011-03-01 @ 00:46:24
URL: http://fie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0