3 FEBRUARI 2011 - Gött med 2 inställda lektioner idag



Hej på er :) Känns som att jag hunnit med mycket idag. Idag hade lärarna någon konferans (så vi fick ha vikarier). Och dom 2 sista lektionerna som vi hade : Svenska & NO blev inställda för att det tydligen inte fanns någon vikarie för det. Fatta vad gött? Vi fick istället sluta klockan 13.00 ! Och till & med tidigare = direkt efter lunchen. Så när jag kom hem blev det träning & sen mat,började renskriva Svenska uppsatsen,var ute & gick med Selma.. Och just nu lyssnar jag på musik. Ska renskriva lite mer av svenskan. Och sen blir det en kort promenad med Selma igen & sen sova ! För igår gick jag & la mig vid 10. Det var inte så bra. Då jag var helt dö trött i skolan idag.

Men det var nog det :) Och juste imorgon har vi friluftsdag ! Och jag ska gå hela dagen. Får se hur det går. Måste klä mig varmt & torrt.. ifall det regnar & blåser.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0