10 JANUARI 2011 - Och så var jullovet slut.. :/



Japp, jullovet är över och imorgon klockan 08:40 börjar jag skolan. Senare en vad vi började i vetlanda & jag har en känsla av att det kommer va längre skola bara för det :/ Fick reda på att jag ska gå i 9b. Blandade känslor, eftersom att jag hellre ville gå i en annan klass. Men nåja. Får helt enkelt vara mig själv & kämpa på. Första lektionen så har jag idrott & sen slöjd (trä) och efter det teknik. Jag HATAR träslöjd :( Men är tvungen att gå iallafall pga att slöjd (sy) var full. Så ja, jag är ganska nervös, eller MYCKET! Och är orolig för hur det kommer gå :/ Gillar inte precis dom 3 första lektionerna. Och sen har jag inte en aning om vart idrottshallen är. Hm, detta blir en lååång & jobbig skoldag. :/





Kommentarer
Postat av: isabelle

Det kmr gå jättebra ska du se :)

Vi önskar dig ett stort lycka till här hemma i Vetlanda, vi tror på dej !

Saknar dej här hemma men hoppas att du hälsar på nångång så att vi kan ses :)



Älskar dig ! ♥ / Issa & Natta

2011-01-10 @ 21:45:30
URL: http://isssaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0