14 JANUARI 2011 - HELG !



Börjar känna mig lite tryggare i den nya skolan. Jag menar det är ju rätt okej ändå, faktiskt! Finns 2 personer som jag är med på rasterna osv ^^, Ronja & Mikaela är otroligt roliga & snälla. Riktigt glad att jag träffade dom :) Skolan kanske inte är världens bästa (disciplin) men det lär den bli på måndag x'd Jao, så det kommer nog se ut som i vetlanda iaf. Nej men det som är gött är att vi börjar sent & slutar tidigt varje dag ;) Men vi har inte heller långa raster. Fast det är för mig underbart då jag heller inte har lust med långa O.O Förutom på fredag när vi har 2 timmars rast -.- Och det finns ju inget & göra! Tur nog bor jag inte alls långt från skolan & kan gå hem. (a) Rätt najs faktiskt. Alla här i Skövde är trevliga & min klass är jätte roliga & galna :] Sen så gillar jag att det går bra för mig på olika saker i skolan. Tråkigt nog har jag träslöjd, men jag överlever nog det ockå. Gäller bara att kämpa på. Det är ju liksom bara 5 månader kvar? Sen är det hejdå högstadiet & HEJ GYMNASIET (Y) Vi har nationellaprov i Svenska A & C den 8 & 10 februari. Kommer bli rätt kul. Jag gillar nämligen svenska. Men jag är OTROLIGT nervös & orolig inför NO nationella.För jag & NO det går inte ihop någonstans.. Fast jag får göra mitt bästa.Det är det som räknas.


Sen så kommer jag ju göra Engelska nationella. Rätt så svårt, men jag ska få bra betyg i det!
Och matten ligger sist, jag är nervös men taggad !





FOTOGRAF: JAG ©


Kommentarer
Postat av: Annika

Härligt Ajka... =)

2011-01-15 @ 17:44:02
Postat av: ajka

svar till Annika: Hihi ^^,

2011-01-15 @ 19:28:11
URL: http://ajkaredzic.blogg
Postat av: isabelle

glad jag blir att det börjar gå så bra för dig,

superskoj att höra ! :) <3

2011-01-15 @ 23:59:36
URL: http://isssaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0