17 JANUARI 2011 - Me like school ;d



Haha, som rubriken lyder. Jag vet inte varför men just nu har jag någon posetiv känsla när det gäller skolarbete. Jag ÄLSKAR det! Normalt? Känns som att jag klarar allt bara jag vill & kämpar! Matten idag gick najs. Jag repeterade på saker jag redan gjort i (vetlanda) x'd Asså jag ligger typ före alla i min nya klass & det är rätt skoj men jobbigt ibland. Eller nej faktiskt inte alls ^^, Att repetera sånt som jag redan gjort är rätt bra. Förbereder mig mer inför nationella i matte nu. Och ju bättre jag kan saker, desto bättre (y) Sen måste jag även fixa svenska uppsatsen. Kommer nog gå bra även fast deadlinen är ganska snart :o Men dom började liksom innan jul så jag behöver ju inte pressa mig själv till dötts sa min lärare (a) Och jag ska satsa till MVG på engelskan. För engelska lektionerna är grymt spännande ;) Och jo på tal om allt & ingenting så är jag & Mikaela rätt lika i vissa saker x'd Vi kan skratta åt allt ibland. Och Ronja med förstås ;)

När jag kom hem från skolan har jag tränat,ätit & pluggat matte & gjort läxan för denna vecka. Najs! Nu  lyssnar jag på musik &senare blir det läggdags ! Hörs !








Kommentarer
Postat av: anonym

Vad uppiggande att höra någon så positiv:)

Ett leende på läpparna är alltid uppmuntrande och roligt att se :)

2011-01-17 @ 20:13:40
Postat av: ajka

svar till anonym: Jao, posetiv energi är uppiggande ^^,

2011-01-18 @ 17:55:08
URL: http://ajkaredzic.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0