2 JANUARI 2011 - ♦ Just so you know ♦



Det börjar närma sig mot skolstart igen.. Och just nu är jag inte alls på humör för det. Ny skola, nya tag & framför allt förändringar i STORT! Är ganska nervös när det gäller skolan & det.. Och inte för att det snart är dags att välja gymnasium & sen klara prov/betyg & sånt. Utan för en annan sak.. som börjar oroa mig en smula. Fast jag får ta det som det kommer.Får försöka att inte tänka negativt & våga mer än vad jag egentligen gör. Fast tänk vi ska välja program (för gymnasium) snart & jag vet inte vad jag vill gå på O.o Hm... fint.. inte alls.. Nåja det blir nog mellan : samhäll media,ekonomiprogrammet eller ett program med inriktning fotografisk bild. Nåt sånt i allafall. Och så har vi det där med nationella proven. Hoppas det går bra ;o Finns mycket jag måste göra 2011 & väldigt mycket som händer. Känns som om det här året kommer bli VÄLDIGT jobbigt & stressigt. Jösses vad jag vill ha sommarlov nu! :( haha!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0