20 JAUNARI 2011 - Vilken dag, asså !



Tjena! Dagen har varit rätt lång. Fast ändå inte. Vi hade matte idag & det gick bra. Jag håller på med läxor hela tiden då jag redan kan allt det andra. Vi har matte prov vecka 10 & jag vet inte hur det blir med mitt prov & vad våran lärare kommer hitta på. Men något prov kommer jag ju göra. Vi kommer i alla fall att ha nationella i matte innan vecka 10.. och då kommer vi vara i grupper & diskutera. Underbart? Egentligen inte O.o Jag gillar inte den sortens prov..hm.

Sen hade vi Bild & jag håller på med mitt porträtt. Våran bild lärare är massa kul & bra & hon lär mig nya saker hela tiden. Och jag överdriver inte O.o På en lektion lärde jag mig allt från skuggning,få fram ögonen & allt mke mer. Och bilden blir bara bättre & bättre x'd

Spanskan hade vi därefter & om jag ska vara helt ärlig så börjar jag HATA spanska. Alla kan så mycket mer än vad jag kan & det är ju pinsamt. Dom här i Skövde har lärt sig prata hur mycket som helst. Usch & fy säger jag bara. Jag fattar inte hur jag kommer klaar mig igenom det här. Men det får gå på något sätt,hoppas jag.

Svenska hade vi också & pratade om nationella & sen hade vi NO sist & den lektionen var kass. Asså det fanns några som inte kunde hålla tyst & jag kunde knappt koncentrera mig O.O Men det gick bra ändå..


När jag kom hem så tränade jag,åt mat,gick med mamma till Netto & nu sitter jag & lyssnar på musik. Ska läsa min bok snart & det är några sidor kvar. Så när jag har läst färdigt så skriver jag en bokrecenssion & sen är den uppgiften klar i min uppsats ! (y)

Och jo förlåt för att ni inte får se några bilder! Men jag har bildbrist :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0