4 JANUARI 2011 - Oj så det snöar ! ;o



Snöat jätte mycket nu på morgonen & inatt. Idag har jag mest tränat,ätit frukost,gått en promenad & lyssnat på musik :] Kan ju säga som såhär att jag tycker att året börjat med rätt så tråkiga dagar (ialla fall vi vissa tillfällen). Men sånt är livet helt enkelt. Känner ocksåatt jag inte skriver så mycket på bloggen. Ledsen för det men jag har ingen ork eller lust för det. Ingen kommenterar något mer & det känns bara grymt tråkigt att lägga upp bilder & text när ingen kommenterar sina åsikter !



Fast tur att det finns något man kan göra : FOTA.. hehe jag älskar verkligen att fotografera. Dock vet jag inte hur mycket jag har utvecklats sen förra året? Vill liksom bli bättre på att fota porträtt & människor på fester,bröllop osv.. För senast när min brorsa gifte sig så blev bilderna så himla brusiga & fula så det såg hemskt ut på ALLA bilder. Så vill öva mer & bli bättre helt enkelt.



FOTOGRAF: JAG (AJKA REDZIC) ©



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0