8 JANUARI 2011 - Hm, snart börjar skolan ;o



Jao på tisdag så börjar skolan igen. Inget mer jullov. Då gäller det som sagt. Måste få bra betyg & fixa nationella & också välja gymnasium/program osv.. jag börjar känna mig nervös & det liksom känns i magen. Jag är ny där.. Eller jag har besökt dom 1 gång. Och sen är det inte ens säkert att jag hamnar med 9c :( Och det känns rätt jobbigt & tänka den tanken. För jag kände mig tryggare & gladare i den klassen.. Men nu är det så att i 9c är det flest elever. I 9a & 9b minst. Men jag vill inte hamna där för att 1. jag hittade inte många & prata med där & det kändes mycket jobbigare. Så nu känns det jobbigt om det blir att jag hamnar i någon av dom. Fast jag får försöka kämpa. Det är ett halvår kvar/6 månader. Det här klarar jag ! Måste göra det..

Så jag tror att från & med tisdag så kommer mina dagar se ut såhär:
Träna
Frukost
Skola &lunch
Middag eller träna innan
och så klämmer vi in läxor & prov med.. och det kommer jag lägga ner mer tid åt på.


Men usch vad jag blev nervös nu :( Önskar att jag inte vor en sån blyg person. Fast egentligen är jag inte så blyg. I alla fall inte om jag känner en person & känner mig trygg liksom..


FOTO :JAG©



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0