12 JUNI 2011 - Framtidsplaner



Jag har börjat fundera över framtiden. Snart slutar man 9:an & gymnasiet ligger inpå en. Efter gymnasiet är det dags att studera vidare & sedan skaffa jobb. Flytta hemifrån & klara sig själv är något man också kommer att göra. Det känns helt sjukt att tiden har gått så fort. Man blir nästan lite rädd. Och inte nog med det kommer jag vara tvungen att skiljas från mina bästa vänner på Eriksdal. Känns som att jag hela tiden måste säga hejdå till miina vänner, & sedan gå vidare i livet & träffa nya personer. Fast det är antagligen bara så det är.

I alla fall känner jag mig jätte nervös inför gymnasiet. Mina största rädslor är nog : att det inte ska gå bra för mig i skolan,att jag inte ska få några vänner & allmänt. Fast man kan ju aldrig veta förrens den dagen kommer. Får lyssna på mina vänners råd. När man kommer till en ny plats kan man visa vem man är/vill vara. Visa alla att du finns,är glad & var posetiv. Även om du är blyg, måste du våga chansa. Annars blir det inget utav det. Och det är sant till 100%. Nåja, Eriksdal har gett mig mer självfötroende :] Och när jag börjar gymnaiset ska jag försöka ännu mer. Be my self and show everyone who I am (Y)


När det gäller sommarlovet som kommer, tror jag (hoppas) att det blir en massa kul som händer. Annars är det ju inget kul ! Har inget speciellt inplanerat. Men får ta dagarna som dom kommer. Kommer att vara hundvakt i 3 veckor & sedan har jag inget annat planerat egentligen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0