18 JUNI 2011 - Skara sommarland (sista natten mé gänget)






Från kl 15.00 igår, till klockan 01.00 idag, har jag & många andra elever från skövde kommun varit på Skara (sista natten mé gänget). Det har varit en rolig upplevelse & något som jag nog inte kommer glömma. Jag,Michaela & Felicia åkte en hel del roliga karuseller & berg&dalbanor ;) Den läskigaste & roligaste saken man kan åka där är Tranan & deras nya åkupplevelse (eller vad man ska säga?). Den åkte åt alla möjliga håll & jag skrattade mest åt precis allting jag åkte på, haha (a).

Newton var den blötaste åkupplevelsen & om jag åker dit igen. Kommer jag INTE att åka den. Fy asså ! Åkte den bland en utav dem första & sedan blev jag blött & frös precis hela dagen. Inte direkt kul om man säger så.

Vi fick även mat (från våran biljett) & det blev potatismos & hamburgare. Jag tyckte det var rätt gott. Och jag köpte även en keps & liten apa som ett minne av den här dagen ♥. Åt även världens godaste mjukglass med chockladströssel.


Vid ca halv 11 åkte Michaela & Feliciahem för att de inte orkade mer. Jag ville inte åka hem tidigt, så jag stannade till vi skulle åka hem. Det var inte direkt jätte kul. Kändes ganska ensamt, fast jag överlevde ändå. Tittade på film med ett par andra i min föredetta skola. Sedan var det också disco & jag dansade lite x'd Haha! Är det något som kan få mig att få självförtroende & vilja dansa loss utan att bry mig om vad någon annan tycker, ja då är det disco musik (Y)

Innan jag dansade kom det fram en kille mitt i alltihopa. Han sa : Varför dansar ni inte? Och till mig sa han att dansgolvet är där borta x] Haha, det var kul. Fast jag kunde ju inte hjälpa att jag plötsligt började dansa lite här i kanten. Dem spelade liksom On the Floor ;P

Inte nog med det frågade han även vart jag kom ifrån & då svarade man : SKÖVDE ;D
Efter det hade han & hans kompis brottom någonstans. Ett snabbt hejdå & sedan stod man där & frös. Eller ja, tills jag gick fram & började dansa med alla andra roliga människor.

Plus att det var fullmåne & sånt är ju jätte fint !

När vi skulle hemåt var jag helt död. Trött i benen & kroppen & hade lite ont i huvudet. Det första jag gjorde när jag kom hem var att borsta tänderna & lägga mig & sova. Helt slut var jag.

Oförglömlig upplevelse !










Kommentarer
Postat av: ellinor sjöberg [mitt liv / fotoblogg ]

sv; åh, tack tack :D!

Ja, det var ett mycket bra tips. Kan ju alltid testa! :D tack. :)

2011-06-21 @ 15:20:05
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0