1 MARS 2011 - Efter en total katastrof.



Jag hatar den här dagen.
Hur kunde det gå så dåligt?
Mår skit pga att jag känner mig så dum.
Jag fattar inte att det inte gick bättre, när jag vet att jag egentligen kan allt det där.
Varför är jag så stressad & borta under prov ?
Det är som att varje mening blir som ett främmande språk.
Jag förstår ingenting & får panik & blir rädd för att jag inte kommer på frågan.
Vilket slutar med en stor,stor klump i magen.
Som är svår att få bort.

Jag vet seriöst inte vad som är fel.
Men sen jag kom hit så har allt bara varit helt upp & ner.
Och jag har inte orkat med någonting alls.
Som att min gnista försvunnit.

Och det är skrämmande & jobbigt på samma gång.
Känner knappt igen mig själv.

Allt jag kämpade för innan jullovet & allt som jag gav !
För att höja betygen & bli nöjd & glad.
Och nu det här som inte får hända..
Jag fattar inte vad jag ska göra.
Nej, jag har ingen aning om vad jag ska göra för att fixa det här.



Kommentarer
Postat av: supersofie! ;)

Vilka fina texter! Men lilla du, jag tror på dig! :)

2011-03-01 @ 19:03:59
URL: http://sjj0.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0