13 MARS 2011 - Vinnare av melodifestivalen 2011 !



ERIC SAADE - POPULAR





Yeah, äntligen vann någon som jag GILLAR,som jag tycker är bäst i melodifestivalen. Röstade på han typ 2-4ggr elr nått :) Han är verkligen super grym. Vi kommer lugnt vinna ESC med han. HEJA ERIC, du är den bäste vi någonsin skickat.

Alla ni som klagar på han & säger att han suger,är dum i huvudet,inte borde ha vunnit,att det bara är fjotisar som röstat på han kan LÄGGA NER! Han var bäst & han vann. Acceptera att alla inte har samma smak & den här gången var det flest personer som gillade Eric. T.ex om vi tar förra årets vinnare. Jag tyckte inte om låten så jätte mycket & blev ju inte super glad när den gick vidare. Men bara för det gick jag inte runt & skrev massa skit om den personen ? :s Tänk är för.. Man ska ALDRIG snacka skit om någon & dömma någon bara sådär. För sålänge du inte känner personen så ska du bara hålla tyst.

Tyckte ni att rätt låt vann? :) Eller ville du helst ha någon annan? (alla har inte samma smak)



Kommentarer
Postat av: Sarah

sv: tack så mycket..



Jag ville att Swingfly skulle ha vunnit men Eric är ju snygg så det blev nog bra att han vann;D

2011-03-13 @ 10:10:52
URL: http://sarahandersen.blogg.se/
Postat av: isabelle

danny skulle vunnit ! :D

2011-03-13 @ 11:12:25
URL: http://isssaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0