16 MARS 2011 - Fisk 3 ggr på en dag. nyttigt?



Hej! Eh nationella i NO idag gick inte så jätte bra. Jag var inte säker på någon fråga eller kunde inte riktigt allt på någon. Så jag gissade vad jag tänkte/trodde & gjorde mitt bästa. Sen hur resultatet blev det får vi veta tids nog. Kemi är INTE min starka sida alls. Fast som sagt så är den teoretiska delen avklarad & nu är det bara den där jobbiga labben nästa vecka :( Kan man inte bara skippa NO nationella i kemi? Det är liksom för komplicerat..

I alal fall så mår jag inte super nu heller. Mår illa efter en semla som jag åt för någon timma sen. Känns som att jag mår illa utav allt sött nu för tiden. Borde kanske sluta äta det helt ? Fast jag typ äter otroligt sällan nu också. Kanske 1 gång i veckan eller 1 gång på 2-3 veckor. Försöker hålla mig super nyttig nu ;) Sen så brukar jag få jätte dåligt samvete av att äta en bulle/semla eller nått sånt. Så det brukar vara riktigt jobbigt..

Men jao, det var nog det ;P Idag åt jag fisk 3ggr! Haha, känner mig som en fiskmänniska. Hur ofta brukar du/ni äta fisk ? ^^.


Riktigt najs låt !




Kommentarer
Postat av: isabelle

sv: sötunge är du :* klart att vi måste :o perfekt, du, jag och natta blir det ;) <3

2011-03-17 @ 07:43:10
URL: http://isssaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0